čtvrtek 9. října 2014

Seriálové předlohy knížek, aneb na co se můžeme těšit


Asi si říkáte, že jsem udělal v nadpisu chybu, protože většinou je seriál nebo film podle knižní předlohy, ale tentokrát ne. Před nedávnem jsem poprvé slyšel, že se podle seriálu píše knížka a to u Once Upon a Time (OUaT). Knížku jsem si pořídil v angličtině, protože seriál je úplně skvělý, ale zatím jsem přečetl 3 kapitoly a i to je na mě dost. Takže jsem rád, že vyjde český překlad knihy a to u nakladatelství CooBoo. Kniha by měla vyjít jestli se nemýlím tento a nebo příští měsíc. Můžete si tady prohlédnout krásnou obálku knihy a přečíst si taky anotaci knihy, abyste věděli o co vlastně jde, jestli neznáte seriál.

Život Emmy Swanové nebyl zrovna pohádkový. Nikdy nepoznala své rodiče, žila v pěstounských rodinách a byla sama až do svých 28. narozenin. V ten den na ni ale zazvoní neznámý kluk, jenž tvrdí, že je její desetiletý syn Henry, kterého dala ihned po narození k adopci. A toto překvapení jí převrátí život naruby.
Emma Henryho odveze domů, do města Storybrooke, v němž podle Henryho žijí opravdové pohádkové postavy, které ale zapomněly, kým byly, protože je zaklela Zlá královna. A pokud má Henry pravdu, tak jeho milá a osamělá učitelka Mary Margaret je Sněhurkou, tou nejkrásnější princeznou… a také ztracenou matkou Emmy. Nejdříve Emma nevěří Henrymu ani slovo, ale rozhodne se v městečku zůstat a postupně začne zjišťovat, že normální město Storybrook rozhodně není. Na to se v něm děje až moc zvláštních věcí.
Uvěří Emma, že všichni ve Storybrooke jsou začarováni mocnou kletbou, a naplní osud, o kterém Henry tvrdí, že je jí předurčen? Zachrání všechny pohádkové postavy a odkryje tajemství tohoto místa? Pokud se jí to podaří, splní se jí její největší sen – shledá se s celou svou rodinou.

Ale kvůli OUaT jsem jen tento článek nepsal. V nedávné době jsem taky zjistil, že v USA budou vycházet knížky na motivy seriálu The Originals (seriál o Původních upírech z Upířích deníků - TVD), který se teď může pochlubit novou sérií, kterou začali vysílat tento týden v USA. A i když knihy mají vyjít až příští rok (myslím, že v únoru, v dubnu a v červnu), tak už teď tady máme obálky knih. Někomu mohou přijít spíš jako plakáty k seriálu, ale mi se líbí. Doufám, že se jich dočkáme i v češtině, ale taky doufám v to, aby to neskončilo tak jako s nekonečnými Upířími deníky, které už mají v češtině nějak 16 dílů.


Anotace byla použita ze stránky Goodreads.
Obrázky byly použity ze stránky Google.


3 komentáře:

  1. The Originals... knížky? Vážně? :D Jako z jedné stránky jsem ráda, ale z té druhé... už vidím, jak to bude nekonečná série -_- Díky za info, vůbec jsem o tom nevěděla!

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec jsem nevěděla, že má být The Originals jako kniha. Každopádně se moc těším. Ty obálky jsou boží! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Once upon a time musím také konečně vyzkoušet! Všichni o tom stále mluví a píší a já ještě neměla tu čest :)

    OdpovědětVymazat