neděle 4. května 2014

Měsíční chvástačka - Únor, březen a duben 2014

Tohle meme pořádá Judit.
Ke konci každého měsíce zveřejním knihy, který jsem za ten měsíc přečetl, ale mohou se zveřejnit knihy, které někdo: koupil, vyhrál, dostal jako dárek, nebo které dostal na zrecenzování.

Takže po dlouhé době tady přidávám zase Měsíční chvástačku. V posledních měsících nebylo moc času, takže moc knih nebylo a  nebylo se moc čím chvástat, a proto jsem se rozhodl udělat společný článek. V lednu jsem si nepořídil žádnou knihu, takže ten do článku ani nezapojuji. V únoru jsem byl vybrán nakladatelstvím CooBoo jako nový recenzent, za což ještě jednou moc děkuji, protože to byla úžasná zpráva. Ale teď už konec povídání a přejdeme ke knížkám, přece jen, Chvástačka je hlavně o knížkách. Takže za tyto 3 měsíce mi přibyly v knihovničce 4 knížky a 2 e-booky. Takže celkem 6 skvělých knížek.

Hned začátkem února jsem si pořídil dvě knížky. První knihou je Hra lží - Nikdy v životě od Sary Shepardové. Jedná se o druhý díl Hry lží, kterou jsem četl a byla vážně skvělá, takže se už těším až se začtu, protože co jsem slyšel, tak se mám na co těšit. Druhou knihou co jsem si v únoru koupil je Jsem roztříštěná od Tahereh Mafi. Kniha mě už delší dobu lákala, ale nikdy jsem nevěděl jestli mě bude bavit. Když jsem jí ale viděl v knihkupectví, tak jsem si řekl, že to prostě zkusím a uvidím, jestli mě bude bavit, tak jako ostatní. Snad jo, protože vypadá fakt skvěle.

Pak tady máme recenzní e-book od CooBoo, který přišel koncem února. Jedná se o knihu Panika od Lauren Oliverové, na kterou jste si mohli na blogu přečíst už i recenzi. Byla to vážně skvělá kniha a určitě si jí ještě někdy přečtu.

Další recenzní výtisk je od Fragmentu a to kniha, na kterou jsem už delší dobu čekal a to Bohové Olympu - Hádův chrám od Ricka Riordana. Jak asi většina z vás ví, tak knihy o Percy Jacksonovi jsou mé nejoblíbenější, takže bylo jasné, že si tuto knihu přečtu co nejdřív. Už jí mám přečtenou, ale recenzi teprve chystám. Můžu vám už předem říct, jak bych knihu popsal jedním slovem. SKVĚLÁ. Ale to se dalo čekat, když mě zatím žádná kniha od Ricka nezklamala.

Teď tady máme další recenzní e-book od CooBoo a to První stříbrnou knihu snů od Kerstin Gierové. Tu jsem dočetl včera a byla prostě skvělá. Podle anotace jsem nevěděl co čekat, ale nakonec velmi mile překvapila. Byla to taky první autorčina kniha, kterou jsem četl, ale určitě ne poslední. Rozhodně se máte na co těšit až kniha vyjde, ale víc se dozvíte až v recenzi, která bude dnes, nejpozději zítra.

A poslední knihou měsíce dubna byla všemi dlouho očekávaná kniha. Závěrečný díl trilogie. Ano, jestli jste si mysleli knihu Aliance od Veronicy Roth, tak jste si to mysleli správně. Sice jsem ještě nečetl druhý díl, ale když byl ten Den bez DPH a já jí viděl v knihkupectví, nemohl jsem odolat si jí koupit. Tak snad se mi bude druhý i třetí díl líbit, tak jako první díl. Aliance není na společné fotce protože už si jí půjčila kámoška, ale ještě před půjčením jsem jí vyfotil.

Tak to je pro dnešní Měsíční chvástačku všechno. Další chvástačka snad bude koncem května s více knihami než jednou nebo dvěma. A co jste si pořídili vy? Piště do komentářů, třeba se něčím inspiruji. :))

1 komentář: