úterý 31. prosince 2013

Měsíční chvástačka - Září, říjen, listopad a prosinec

Tohle meme pořádá Judit.
Ke konci každého měsíce zveřejním knihy, který jsem za ten měsíc přečetl, ale mohou se zveřejnit knihy, které někdo: koupil, vyhrál, dostal jako dárek, nebo které dostal na zrecenzování.


Jde poznat, že jsem se blogu moc nevěnoval v posledních měsících, protože jsem ještě nikdy neměl měsíční chvástačku za 4 měsíce (max. tak 2), ale ve škole toho bylo fakt hodně, tak nebylo moc času na blog, ani na čtení. V poslední době se to ale uvolnilo, tak jdeme na měsíční chvástačku za 4 měsíce.

Začneme knihou, kterou jsem vyhrál. Jedná se o knihu Mia Flor, kterou jsem vyhrál na facebooku. Obálkou mi hodně připomíná Delirium, ale dějově mě moc nezaujala, takže nevím jestli si jí vůbec někdy přečtu. Možná jí někomu daruji a nebo o ní udělám soutěž, ještě uvidím.

Pak tady máme dva recenzní výtisky. Za knihu Tajemství dívky s dračím tetováním děkuji Knihcentru, které mi poslalo knihu k recenzi. Ani jeden díl Milénia jsem ještě nečetl, ale delší dobu se na to chystám, tak proč si nepřečíst něco o autorovi a celé trilogii. Recenze bude brzy. Druhou knihou je Obraz Doriana Graye, který mi poslalo k recenzi nakladatelství Omega. Knihu už mám přečtenou, takže recenze bude taky brzy.

Teď přicházejí na řadu dva recenzní výtisky od Knižního Klubu. První knihou byl Skočný příliv a druhou Hledání Aljašky. Skočný příliv je zajímavý thriller, který fakt stojí za přečtení. Hledání Aljašky jsem ještě nepřečetl, ale už jsem někde na 30 stránce, takže to do konce zimních prázdnin rozhodně stihnu přečíst a napsat recenzi. Uvidíme jaké to bude, zatím mě víc bavila autorova kniha Nic nás nerozdělí.
A nakonec tady máme nejnovější knihy. Den co den jsem dostal na Vánoce a určitě jste si všimli, že už jsem knihu stihl přečíst, protože recenze už je na blogu a to tady. Druhou knihou je Amy a Roger: Na cestě, kterou mám zrovna rozečtenou a začátkem nového roku by snad měla být i recenze. Je to skvělá kniha plná cest a hlavně písniček (dva seznamy už mám v mobilu). Rozhodně obě knihy doporučuji.

Na to, že to je za 4 měsíce, tak těch 7 knížek je docela málo, ale může za to to, že nebyl vůbec na čtení čas. Teď už se to snad zlepší, musí, protože si chci pořídit plno novinek. A co skvělého jste si za ty 4 měsíce pořídili vy? Pište do komentářů, rád se nechám inspirovat :))

3 komentáře:

  1. Pěkné přírůstky! Skočný příliv mě zaujal :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně, taky mě hned napadlo Delirium :D. Jinak moc pěkné kousky. Hledání Aljašky a Den co den jsou fajn knihy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Amy a Roger se mi moc líbilo. :) A Hledání Aljašky bych si taky ráda přečetla. :)

    OdpovědětVymazat