úterý 17. září 2013

Měsíční chvástačka - Srpen

Tohle meme pořádá Judit.
Ke konci každého měsíce zveřejním knihy, který jsem za ten měsíc přečetl, ale mohou se zveřejnit knihy, které někdo: koupil, vyhrál, dostal jako dárek, nebo které dostal na zrecenzování.


Tak a konečně tady máme Měsíční chvástačku za poslední měsíc prázdnin a to srpen. Sice jsem myslel, že se o prázdninách budu věnovat blogu víc, ale nějak to nevycházelo, tak jak mi nevycházejí plány na přidávání příspěvků, ale to určitě doženu. Takže za srpen tady máme dost knih, tak nebudeme zdržovat a jdeme na to.

Takže nejdřív něco co jsem si koupil. Jako první tady mám nějakou tu mangu. Ano, jedná se o pokračování Naruta a to celkem o další 3 díly, takže už jsem konečně dál v příběhu, i když tady se to čte tak rychle, že už bych zase potřeboval další díl. Naruta Vám určitě doporučuji. Na první díl jste na blogu četli recenzi, na další budete číst během týdne asi.

Teď sice není nic co bych si kupoval, ale něco co souvisí s mangou. Jedná se o dva recenzní výtisky od Zoner Pressu, kteří mi poslali jednu mangu a jednu "knihu" jak kreslit manga postavy, na kterou mám napsanou recenzi a chtěl jsem jí zveřejnit dnes, ale asi se mi to bohužel dneska už nepodaří, tak asi zítra. Jedná se o knihy Případy Kjóko Karasumy 1 a Naučte se kreslit manga postavy.

Pak tady máme dva recenzní výtisky od Egmontu. Jeden grafický román a jeden robotický příběh. Grafický román Hru o trůny a robotickým příběhem myslím Cinder, která je o kyber-Popolce jestli to tak jde říct. Hra o trůny už je taky přečtená a je vážně super s úžasným zpracováním a Cinder právě čtu a taky je skvělá. Recenze taky budou snad brzy na blogu.

A teď už další knihy koupené a kniha jako dárek. Jako dárek jsem dostal od kamarádky Čaroděje a čarodějku, za což jí moc děkuji, protože kniha vypadá úžasně. No a knihy koupené jsou (Ne)obyčejný kluk a Velký Gatsby. (Ne)obyčejný kluk byl jasnou volbou, protože tu knížku jsem si prostě chtěl pořídit a Velký Gatsby byl koupený, když neměli v knihkupectví druhý díl Naruta. (Ne)obyčejného kluka už mám přečteného a recenze bude o víkendu. Velkého Gatsbyho si asi o víkendu přečtu, ještě uvidím.

Tak celkem to je 10 knih, což je podle mě vážně dost a jsem za to rád. To je pro dnešní chvástačku vše, snad se líbila a těším se zase za měsíc. A co jste si pořídili vy? Pište do komentářů ;)

5 komentářů:

  1. Cinder si plánujem zaobstarať (okej, vypýtať) aj ja, som na to vážne zvedavá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Cinder a (Ne)obyčejného kluka Ti závidím. :D :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Skvelé knihy, hlavne Naruto :) Cinder vyzerá byť zaujímavá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jestli si okamžitě nepořídím ten grafický román Hra o trůny, tak asi brzo umřu. Vážně.

    OdpovědětVymazat