pondělí 22. července 2013

Kdo přežije: Heroes vs. Villains - seriálová minirecenze

V pátek ráno jsem dokoukal v mém pořadí už čtvrtou sérii Survivora (Kdo přežije), což byla 20. série Heroes vs: Villains. Musím říct, že se zatím jednalo o tu nejlepší sérii plnou zajímavých spojenectví, výzev, kmenových rad a všeho ostatního. Sérii jsme viděl v angličtině s titulky a musím říct, že na originál nemá žádný dabing když jsem viděl jeden díl Survivora: Samoa na COOLu a další díl jsem vidět nechtěl.


Jako většinou byly i v této sérii dva kmeny. Tentokrát se jednalo o kmen Hrdinů (Heroes) a kmen Zloduchů (Villains). Vrátilo se totiž 10 zloduchů a 10 hrdinů z předchozích sérií. Musím říct, že hned od začátku jsem fandil kmeni Zloduchů, protože tam byli někteří mí oblíbenci - Parvati, Russell, Sandra. A ty, které jsem neznal jsem si taky oblíbil - Jerri, Rob, Coach a Dannielle. Moc jsem ze Zloduchů nemusel Tysona, Randyho a Courtney.

Za Hrdiny bylo mnoho soutěžících, které jsem znal z minulých sérií - Rupert, Cirie, Amanda, James a Sugar. I když byli někteří mými oblíbenci v minulých sérií, v této moc ne. V tomto kmeni jsme si oblíbil hlavně J.T.-ho a Candice. Pak tady byli ještě Colby, Tom a Stephanie. Tak toto jsou všichni soutěžící z této série, kteří soutěžili od začátku. Po sloučení obou kmenů nesli jednoduchý název Yin Yang a měli černou barvu.

Byly tady i šokující momenty, kdy jsme se o nejednoho soutěžícího báli, protože tady bylo zranění až až. Byli tady výzvy z minulých sérií, takže někteří soutěžící si zopakovali své minulé soutěže, které předtím třeba vyhráli. Byli tady i tajné imunity a byla docela sranda, protože někteří je ještě neznali, protože je ve své sérii neměli, takže to bylo zajímavé pak na kmenových radách.

A jako pokaždé mým jedním z nejoblíbenějších dílů se stal poslední díl Reunion. Nejen, že v tom díle pokaždé zjistíme vítěze, ale hlavně proto, že se mi líbí ohlédnutí soutěžících za celou sérií a zjistí kdo o nich co říkal a tak dále. V této sérii vybrali taky vítěze soutěže o nejhloupější tah v historii Survivor. Samozřejmě všechny díly byly suprové a ty ke konci čím dál tím lepší, protože už soutěžící bojovali o individuální imunitu a když jí nevyhráli, tak bylo dobré pozorovat, jak se snaží, aby ten den nevypadli.

Takže celkově nejlepší série co jsme zatím kdy viděl a překonat tuhle tu bude vážně těžké. Přidávám intro k této sérii a uvidíme, které série bude jako další.

A taky bych chtěl upozornit všechny knižní bloggery, že Vendea pořádá knižní verzi Survivora. Více se o ní dozvíte v tomto článku.

4 komentáře:

  1. Hmmm... Tak mně by se asi líbilo, kdyby třeba v jednom kmeni byli Steph, Randy, Tyson, Rob, Amanda, Rupert, Sugar, JT a Tom... Tomu bych pak fandila :D Takhle jsou ale v každým kmeni lidi, který neznám a nebo opravdu nemám ráda (např. Coach)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Randyho a Sugar jsem vážně nemusel no :D Ale Zloduchové byly dobrý kmen i co se výkonnosti týče :)) Se podívej a uvidíš ;) :D

      Vymazat
  2. nejlepší je Russel, Parvati a Rob

    OdpovědětVymazat
  3. No ano! Kdo přežije! Teď to sleduju na Cool a tahle série je fakt skvělá.

    (Když jsem byla na táboře, tak jsme se dělili o areál s dalším táborem, kde měli celotáborovou hru ve stylu Survivora! =D)

    OdpovědětVymazat