úterý 2. července 2013

CooBoo-A-Thon: Úvodní článek

Dneska už jste mohli na blogu vidět mou Kouzelnou knihovničku CooBoo knih, ale co to vlastně ten CooBoo-A-Thon je? Je to knižní maraton, který pořádá Abyss a o hodně víc se dozvíte u ní v tomto příspěvku. K maratonu je ale připojeno několik věcí, jako třeba dnešní Kouzelná knihovnička. Takže na co se můžete z toho všeho těšit u mě?

- recenze na CooBoo knihy
- Kouzlená knihovnička v podání CooBoo

- seznam nejlepších knih od CooBoo co jsem četl
- pravidelné informování co jsem přečetl na FB stránce blogu a přidávání do seznamu v tomto článku

- k celkovým knihám budu počítat také stránky co jsem přečetl, taky to bude na blogu
- a možná ještě něco :))

Co právě čtu a co jsem už přečetl?

  • Rezistence - str. 79/ 352

Co na mě ještě minimálně čeká v knihovničce?
  • Demonata
  • Tygrova stezka
  • Milion sluncí
  • Tajný kruh 2 - Otrokyně

Žádné komentáře:

Okomentovat