sobota 1. června 2013

Třicetidenní knihobraní (1) - Kniha, kterou nedám ani za milion

Rozhodl jsem se taky zapojit do projektu, který vytvořila VeEee. Více o projektu se dozvíte na jejím blogu a to třeba v tomto příspěvku. Já nebudu zdržovat a jdeme na dnešní článek, do kterého mám vybrat knihu, kterou bych nedal ani za milion. Tak tady je.


Hodně lidí by si možná myslelo, že vyberu Percyho Jacksona nebo knihu od Ricka Riordana, ale nebude to tak. Sice jsem nad tím uvažoval, ale nakonec jsme se rozhodl, že si knihy od Ricka nechám na nějaký jiný příspěvek a vybral jsem jinou knihu. The last summer of the death warriors mi poslal sám pan spisovatel Francisco X. Stork, který mi poslal knihu i s věnováním. Jsem za knihu moc rád, protože autorům Marcelo ve skutečném světě byl skvělý, tak uvidím jaká bude tato kniha. Sice jí mám doma už delší dobu, ale ještě jsme jí nepřečetl, protože je v angličtině, ale pokusím je jí aspoň rozečíst o prázdninách. Už se na ní moc těším a je to má "Kniha, kterou nedám ani za milion".

A jaká je ta vaše kniha? Pište do komentářů.

2 komentáře:

  1. Francisco je skvělý autor. Francisco nepíše nijak složitě, takže to určitě zvládneš přečíst :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak s tím naprosto souhlasím, že je skvělý autor :)) A uvidíme jak to dám no, ale tak snad to přečtu :))

      Vymazat