neděle 16. června 2013

Cestujeme s knihami - Úvodní článek, aneb co a jak

Takový menší letní projekt, který jsem vytvořil já. Asi každý zná takové ty fotky, kdy lidi fotí své plyšáky u památek, ve městě, u moře, ve vlaku, prostě na cestách. Protože plyšáci nemají s knihami nic moc společného, tak mě napadlo udělat to stejné s knihami. Je jedno jestli pojedete k moři, do jiných zemí, po Česku nebo prostě jen na jednodenní výlet. Můžete jet klidně jen někde na kole, je to jen na Vás. 

A protože jsme čtenáři, tak si určitě někdy berete na cestu knížku, takže jediné o co jde je to, že vyfotíte sebe se svou knížkou, nebo jen knížku na nějakém místě (jak už jsem psal - u moře, ve vlaku, u památek, ve městě,...) a tu fotku pak zveřejnit na svém blogu nebo když blog nemáte, tak mi jí poslat na mail nebo facebook a já jí za Vás zveřejním u mě.

Nejedná se o nějak složitý projekt a ani neurčuji dny nebo data, protože je to jen na Vás kdy a kolik fotek zveřejníte Můžete každý týden jednu, můžete za celou dobu jednu, můžete každý den jednu, můžete třeba za den i 100, je to úplně a jen na Vás.

A od kdy do kdy to trvá? Tak třeba ode dneška až do konce prázdnin. Je to jen na Vás kdy cestujete a kde cestujete. Jinak si myslím, že mě všichni pochopili jak jsem myslel tu fotku, ale pro jistotu tady máte nějaké fotky těch plyšáků co jsou na internetu. Na konci léta pak uděláme soutěž o nejlepší fotku.





Tak co říkáte na projekt? Zapojíte se? Pište do komentářů.
PS: Hlavně pak nezapomeňte přidávat odkazy ;))

5 komentářů:

  1. Zajímavý projekt, ale z kapacitních důvodů všude beru čtečku, takže asi ne :D

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasný nápad :) Já někam jet, tak jenom fotím :D Ale tak čekají mě tábory a nějaká ta chata. Aspoň něco :)

    OdpovědětVymazat
  3. Velmi zajímavý projekt, uvidím jestli se zúčastním :))

    OdpovědětVymazat
  4. Nápad zaujímavý, ale nikam necestujem :(

    OdpovědětVymazat