čtvrtek 14. března 2013

Kdo přežije: Perlové ostrovy - seriálové minirecenze

Takže po dnešním shlédnutí posledního dílu této série jsem se rozhodl, že jí celou takhle na blogu zhodnotím. Nedá se tomu nějak říkat recenze, ale spíš jen můj názor kde napíšu své oblíbené postavy, neoblíbené postavy a taky něco napíšu o sérii.

Tak hned na začátek musím říct, že to byla má úplně první série Kdo přežije, co jsem viděl. Nikdy mě tak ten seriál nezaujal, možná tím, že jsem nikdy neviděl celý díl a nedíval jsem se pravidelně. Protože jsem se ale tentokrát začal dívat skoro u konce série, tak jsem se na díly díval na internetu a u posledních dvou (dneska a včera) jsem se už díval v televizi. Musím říct, že je to vážně skvělý pořad a už jsem rozkoukal další sérii a to Kdo přežije: Mikronésie.

Celá tato série se odehrávala na Perlových ostrovech v Panamě. Trosečníků bylo celkem 16, byly rozděleni na dva týmy a jako vždy se hrálo 39 dní. Celkově měla tato série 17 dílů. Týmy byly pojmenovány podle dvou slavných pirátů v Panamě a to tým Drake a tým Morgan. Hned na začátku museli oba týmy zajít do malé rybářské vesnice v Panamě, dostali 100 panamských balboa a museli si nakoupit všechny věci, které si myslí, že budou na ostrově potřebovat a taky si zaplatit člun, kterým se na jejich ostrov dostanou.

Teď něco málo k soutěžícím. Nejvíc jsem si oblíbil Ruperta a nejmíň Jona. Ne, že by Jon byl nějak hrozný, ale vymýšlet si všelijaké věci aby zůstal v soutěži a některé vážně zajímavé, nebyl to prostě můj člověk, kterého bych si oblíbil. Za to Rupert se staral o kmen, sháněl jim ryby, které lovil a chtěl, aby se měl kmen dobře. Ještě mi nevadila Lill, která se ale většinou vymlouvala na to, že je skautka, atd.

Nejvíc se mi ale asi líbil poslední díl, kde se pak už mezi všemi soutěžícími řešila soutěž a jak se jim to líbilo, atd. To bylo vážně dobré. Ale samozřejmě se mi líbily všechny díly, výzvy, odměny soutěžích a hlavně zajímavé kmenové rady, při kterých vždy někdo odešel. U některých osob to bylo vážně nečekané.

Rozhodně Vám doporučuji se na tuto sérii podívat, protože se mi hodně líbila. Kdo jí nechce stahovat, najdete jí také na youtube. Nakonec ještě přidávám hodnocení a hlavní intro k této sérii.

4 komentáře:

  1. Taky jsem dnes koukal v TV. :D
    A jak jsi spokojený s vítězem/vítězkou? (Nechci spoilerovat.) Já i přesto, že jsem věděl, že vyhraje, jsi mu/jí fandil. :-)
    A Mikronésie je ta nejlepší série EVER! Pokud se ti nelíbil Jon, že hodně taktizoval atd., tak to jsem zvědavý, co řekneš na Mikro! :D Ono je to úplně úžasné! Hlavně jak se kmeny spojí je každá kmenová rada podrazová! :D :-)
    Pokud se ti séria, až dokoukáš, bude líbit, dám ti tip na další dobrou (pokud budeš mít zájem). :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vítěz/vítězka mi nevadil/a ;)
      Jinak na tu Mikronésii se těším :) A určitě až jí dokoukám, tak budu chtít tip na další ;)

      Vymazat
  2. Tak já na Kdo přežije, koukám už od mala, ale jak to teď začali dávat na COOLu, tak to sleduju víc a hlavně pravidelně...
    No zrovna tyhle díly jsem si zatím oblíbila nejvíc... Byla to vcelku sranda... Btw. taky jsem měla nejradši Ruperta a pak taky Cristu... A Jon... Jedním slovem sv*ně.. Hlavně mě naštval s tou babičkou...

    OdpovědětVymazat