Seriálová minirecenze: The Vampire Diaries - 4x15

Název epizody: Stand by me
Datum odvysílání epizody: 23.2 u nás /titulky kolem poledne až odpoledne
Vysílací stanice: The CW
Mé hodnocení výběru skladby na konci: 4/5

První slova po shlédnutí epizody: „To jako vážně po takovém konci budu čekat 3 týdny na další epizodu?‘‘

Jestli jste neviděli předchozí díl a nevíte co se stalo na konci, tak tento článek Vám určitě prozradí co se na konci stalo, takže číst jen na vlastní nebezpečí. Tento díl byl prostě bomba, ale také asi nejsmutnější díl celé této série zatím, no možná i celkově (i když asi ne, protože rozlučkový díl s Alaricem se mi líbil asi nejvíc). Jak nám to mohli režiséři udělat? A snad to Bonnie nemyslela vážně! Já tady prostě nesmím spoilerovat co a jak, ale vážně to nejde vyjádřit bez spoilerů, ale pokusím se.

Naše partička co jela na ostro se vrátila zpátky do Mystic Fall's, kde na ně čeká jen Caroline a Matt, protože Klaus se vydal hledat Tylera, aby se mu pomstil. Teda ne celá skupinka, jen Elena, Stefan a Jeremy, který tam byl sice tělem, ale ne duší. Všichni, ale hlavně Elena, to hodně nesou, ale Elena si myslí, že Jeremy není mrtvý. Přitom na ostrově Damon s Rebekou hledají Bonnie, ale spíš Rebeka hledá osobu, která ukradla lék ze Silasovi hrobky, který chtěla ona. A Bonnie je zatím s profesorem Shanem, který chce aby Silas nechal všechny oživit.

Tento díl byl tak smutný jako postavy, které mám sice rád, ale byl to těžký díl pro všechny, ale hlavně Elenu, která ztratila úplně celou svou rodinu a nemá vážně nikoho, jen přátele. Někdy mě Elena vážně štve, ale bylo mi jí líto. Všichni chtěli aby byla šťastná, ale nešlo to. K ostatním postavám jde toho říct hodně, ale Elena je přece jen nejdůležitější a vždycky bude. Jedinou postavou, kterou nesnáším je profesor Shane, takový blbec to je, ať už se ho zbavíme :D

Tak epizodu jsem už docela zhodnotil na začátku, ale ještě něco tady. Ten konec byl prostě skvělý. Ty všechny vzpomínky, prostě všechno. A ten úplný konec? V tom mě Elena docela překvapila, ale byla to její volba, tak uvidíme jaké to bude mít následky. A snad se už brzy dočkáme toho slavného Silase, zajímalo by mě kdo to bude za herec.

Teď ještě ukázka na další díl a písnička z konce dílu tohoto, která se mi docela líbila.
Je to má první seriálová recenze, tak snad není nejhorší ;) Budu rád za komentáře ;)