neděle 9. prosince 2012

Vánoce jsou zase tedy...aneb vaše tradice, dárky, pečení, atd.- Dárky

Tak a dnes už třetí díl do mnou vytvořeného projektu Vánoce jsou zase tady...aneb vaše tradice, dárky, pečení, atd. o kterém si více můžete přečíst zde. Ale teď už k dnešnímu tématu a mému článku.

Dárky


Tak hned na začátek - určitě je Vám asi jasné, že mé nejoblíbenější dárky jsou knihy. To snad každého knihomola a knižního bloggera. Nejraději mám knihy, které mi padnou do oka a ostatní už předem ví, jakou knížku bych chtěl, ale musím říct, že i když neví, co chci, a dostanu knížku, která mě tak nezaujala na první pohled, tak pak zjistím, jak je skvělá.

Dárky ostatním na Vánoce dávám - jak rodině, tak i ve škole kamarádům. Vždycky se snažím o to, aby se dárky lidem líbily. Třeba taťkovi vždy kupujeme se sestrami knížku o nějaké hudební skupině. Mamce kupuji takové ty romantické knihy a sestrám buď knihy, nebo takové ty maličkosti. A prarodičům dárky vyrábím. Mám doma takovou skvělou knihu pro šikovné děti ( tak se i jmenuje) a je tam tolik skvělých nápadů, že se kniha líbila i mé třídní učitelce na prvním stupni a měla ji celý rok půjčenou. Přece jen, takový vyrobený dárek od srdce je nejlepší. A přátelům? To máme vždy ve škole každý rok někoho určeného a kupujeme si dárky navzájem.

A největší radost v životě mi udělaly všechny dárky, protože byly všechny od srdce. Přece jen je jedno, jestli dostanete mobil nebo ponožky, čtečku nebo jednu knihu, zájezd nebo oblečení, jde jen o to, aby byli všichni šťastní a aby byla rodina pohromadě. Na cenách dárků přece nezáleží, záleží jen na tom, že jsou od srdce. Proto už ani nepíšu dopis Ježíškovi, "on" stejně ví, co chci, protože "mu" to řeknu, ale stejně mě vždycky překvapí. A o tom to je. O překvapení, o radosti, o tom, že jsme všichni spolu pohromadě. V tom jsou přece ty Vánoce a ne v nějakých desetitisícových dárcích. Samozřejmě jsem rád, když dostanu to, co si přeji, ale když ne, tak mi to zas tolik nevadí.

A teď nakonec zase jedna písnička. Sice tentokrát nemá s Vánoci nic společného, ale protože jsem dneska začal sledovat nový Disney seriál tak jedna písnička z něj ;)

A co vy a dárky? Co Vás nejvíc v životě překvapilo za dárek? Pište do komentářů a jestli jste napsali i článek na blog, tak hoďte do komentářů odkaz ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat