pondělí 31. prosince 2012

Měsíční chvástačka - Prosinec

Tohle meme pořádá Judit.

Ke konci každého měsíce zveřejním knihy, který jsem za ten měsíc přečetl, ale mohou se zveřejnit knihy, které někdo: koupil, vyhrál, dostal jako dárek, nebo které dostal na zrecenzování.

Tak a máme tu Prosincovou chvástačku, kterou jsem tentokrát stihl přesně podle plánů. Tento měsíc bylo na blogu i docela málo článků, ale vynahradím Vám to snad v dalších měsících. Toto není určitě dnešní poslední článek, protože chci zveřejnit ještě něco, ale uvidíme jak to budu stíhat. Tento měsíc byly Vánoce, ale i tak nemám nějak moc knih, ale nelituji toho, protože jsem dostal na Vánoce vážně skvělou knihu, však uvidíte. Tak tedy k chvástačce.

Tento měsíc jsem si koupil u nás vy knihovně knížku, o které jsme nikdy ještě neslyšel, ale vypadala zajímavě. A byla také ve slevě a to docela velké. Až po zakoupení jsem ale zjistil, že je to 6. díl, ale tak to nevadí. Je to alespoň má první kniha od Fantom Printu. A je to kniha Rytíř Galen ze série Hrdinové.

Jak už jsem říkal, na Vánoce jsem dostal skvělou knížku, která mi udělala hroznou radost, protože jsem si jí přál. Protože už mám doma Hobita, sice slovensky, ale mám, tak jsem si hrozně přál Pána prstenů s filmovými obálkami. A splnilo se mi to, protože jsem dostal první díl Pán prstenů - Společenstvo prstenů od J. R. R. Tolkiena.

A poslední knihou tohoto měsíce je kniha, na kterou jsem už recenzi psal a to včera a je to kniha Hra lží od Sary Shepardové. Recenzi si můžete přečíst zde. Objednal jsem si jí za kredit z Arara.cz, který tam mám za to, že s nimi spolupracuji a dávám o nich vědět v recenzních. Knížka byla vážně dobrá a rozhodně jí Vám doporučuji.

Tak to je tenhle měsíc vše. A jaké knížky máte za tento měsíc vy? Pište do komentářů ;)

3 komentáře:

  1. Opravdu krásné knihy :D Já jsem dostala pět dílů Mercy Thompson :)) Společenstvo prstenu s filmovou obálkou vypadá opravdu donře :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já dostala Pretty Little Liars, takže potom určitě napiš recenzi na Hru lží, abych věděla, jestli je tato série stejně skvělá jak autorčina předchozí :)

    OdpovědětVymazat