pátek 7. prosince 2012

I´m obsessed with... (2)


Toto meme vytvořila Emily.L.
Jde o to napsat každý pátek vaše obsese, která může být jakákoliv věc, jídlo, pití, KNIHA, seriál, film, atd. spolu s krátkým informativním článkem.

Percy Jackson a Olympané - kniha, série


Dnes už druhý příspěvek do tohoto skvělého meme od Emily.L. Pro dnešek jsem se rozhodl pro mého nejoblíbenějšího knižního hrdinu a knihy o něm. Je to samozřejmě Percy Jackson (já vím, že ho cpu všude a všem, ale když je to tak dobrá série...), protože ten by se dal taky zařadit ke knihám, které mi změnili život. Je to sice řečeno jen tak, ale podle mě na knihy od Ricka Riordana nemá nic. Možná Harry Potter, ale pak už nic. Je to další hrdina s kterým může vyrůstat dnešní generace. My jsme měli Harryho, oni mají Percyho. Samozřejmě knihy doporučuji i starším, protože zaujmou snad každého. A to nejen knihy o Percym, ale také Kronika Cartera Kanea. Prostě všechny knihy od Ricka Riordana, protože on je prostě jednička.

1 komentář:

  1. Já jsem ještě žádnou nečetla, ale mám to v plánu, jen jich je jaksi moc a já to nerada čtu na části, ale hezky všechno vcelku za sebou, tak to bude chvilku trvat, než si najdu čas na celou sérii :)

    OdpovědětVymazat