úterý 6. listopadu 2012

Měsíční chvástačka - Říjen


Tohle meme pořádá Judit
Ke konci každého měsíce zveřejním knihy, který jsem za ten měsíc přečetl, ale mohou se zveřejnit knihy, které někdo: koupil, vyhrál, dostal jako dárek, nebo které dostal na zrecenzování.


Tak a konečně je tady má Měsíční chvástačka. Tentokrát trochu později, ale myslím si, že to nevadí. Celkově mám za měsíc říjen 9 knih, což si myslím, že je dost. Koupil jsme si jenom jednu knihu, a to knihu G2R - Tajemná hra, která vypadala velice dobře, a u nás v knihkupectví byla jen za 50Kč, takže jsem si jí prostě vzal, snad bude dobrá. A pak už tady jsou recenzní výtisky. První knihou jsou Krásní mrtví - Phoenix, které už mám přečtené, a chystám na ně recenzi. Druhou knihou je Říše temnot - Tajemství upírů, na kterou se teprve chystám, ale těším se. Na Temnou akademii - Spoutání se taky teprve chystám, tak uvidíme jaké to bude, jestli mě to bude vůbec bavit. Pak je tedy kniha, kterou mi poskytl Martinus.cz, a je to kniha Padlí andělé 1 - Padlí andělé a Leviatan, kterou už mám přečtenou, a recenzi si můžete přečíst zde. Další knihou od Fragmentu jsou Bohové Olympu - Neptunův syn, které právě čtu, a je to skvělé, tak jako ostatní knihy od Ricka Riordana. Na recenzi se můžete těšit už brzy. A dalším recenzním výtiskem od Martinus.cz je Nadpozemská, na kterou si taky můžete přečíst recenzi na blogu, a to zde. Pak jsou tady ještě dvě knihy, a to Ahoj z nebe jako recenzní výtisk od Fortuny Libri a Bílý kůň jako recenzní výtisk od nakladatelství Domino. Ahoj z nebe mám taky rozečtené, a baví mě. Recenzi očekávejte do neděle. A na Bílého koně se už moc těším.

Ještě jednou děkuji Fragmentu, Dominu, Fortuně Libri a Martinus.cz za poskytnutí recenzních výtisků.

To je asi tak vše, snad se Vám má sbírka líbí. Můžete napsat komentář, a můžete také napsat co nového máte vy ;))

6 komentářů: