pátek 30. listopadu 2012

I´m obsessed with... (1)

Toto meme vytvořila Emily.L.
Jde o to napsat každý pátek vaše obsese, která může být jakákoliv věc, jídlo, pití, KNIHA, seriál, film, atd. spolu s krátkým informativním článkem.

Once Upon a Time (OUaT) - seriál


Tak jsem uvažoval co bych dal do tohoto prvního dílu nového meme, které má na svědomí Emily.L z Knižního koutku a napadlo mě víc věcí, ale abych nemluvil pořád jen o knihách (další článek do tohoto meme samozřejmě o nich bude) tak jsem se rozhodl, že zveřejním jako první seriál. Tento seriál patří k mým nejoblíbenějším, protože všichni známe pohádkový svět, ale v tomto seriálu je to zas něco jiného. Ne všem se musí seriál zalíbit, ale mi se líbí hodně. Nejoblíbenější postavou je pro mě z normálního světa asi Henry a z pohádkového mám rád úplně všechny. V normálním světě mám rád taky všechny, ale Henryho jsem si nejvíc oblíbil, protože je jen v seriálu o něco mladší než já. A nejoblíbenější záporák? Určitě Pan Gold neboli Rampelník v pohádkovém světě. Seriál už jsem doporučil dost lidem a většině se taky líbí, tak se třeba bude líbit i Vám.


A tady malá ukázka ze seriálu.

6 komentářů:

  1. OUaT je úžasný! :D nejlepší je Mr.Gold! on má úžasný charisma! :D taky nesmím zapomenout na Hooka! ;) Nesnáším ale Autoru a Mulan, to jsou takovy mrchy divny :D :D

    PS: o tomto meme jsem ještě neslyšela, ale vypadá zajímavě :))

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím, zbožňuji pana Golda. A můj brácha taky.

    OdpovědětVymazat
  3. Áno! Unce upone a time is my big love ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. O tomto seriálu jsem věděla už nějakou dobu, ale až teprve nedávno jsem se do něho rozhodla konečně pustit a výsledek? :) Jsem z něho nadšená! =D Zbožnuji ho a každý týden netrpělivě čekám na další dávku Storybrooku :))))

    OdpovědětVymazat
  5. Já zatím viděla jen první dva díly, ale líbilo se mi to :)

    OdpovědětVymazat