čtvrtek 5. července 2012

Měsíční chvástačka - Červen

Tohle meme pořádá Judit

Ke konci každého měsíce zveřejním knihy, který jsem za ten měsíc přečetl, ale mohou se  zveřejnit knihy, které někdo:  koupil, vyhrál, dostal jako dárek, nebo které dostal na zrecenzování.


Tento měsíc se mi dohromady nahromadilo 7 knih, za které jsem moc rád. Začneme od shora fotky a to Gjorkové - Tajemství minulosti, kterou jsem dostal na recenzi od nakladatelství Krigl, za které mu ještě jednou moc děkuji. S autorkou si můžete na blogu přečíst i rozhovor, a to přesně zde, a taky recenzi, a to zde. Kniha má moc pěknou obálku, a autorka jí skvěle napsala. Další knihou kterou pokračujeme je kniha Demonata, kterou jsem si koupil na třídním výletě když jsme byly v Brně a měli jsme 2 hodiny rozchod na oběd a na nákupy. Na knihu jsem četl plno dobrých názorů, a když jsem jí viděl v Levných knihách za 79,- tak prostě nešlo odolat, a musel jsem knihu mít. Kniha, která je pod Demonatou, je kniha Prežila som svet od Miroslavy Varačkové, kterou jsem vyhrál u Luc, a jsem za ní velice rád. Do knihy mi napsala Luc i věnování, za které jsem taky hrozně rád, a ještě jednou jí děkuji za tak skvělou soutěž. Hunger Games - Vražedná pomsta je recenzní výtisk od Fragmentu, který jsem si vyžádal k recenzi. Plno z vás už má knihu přečtenou, a určitě i 3 a to i poslední díl, ale já jsem na knihy zatím neměl čas, ale chci je co nejdříve přečíst, takže třetí díl si určitě vyžádám o prázdninách k recenzi. Divergence, všemi tak vychvalovaná kniha, tu jsem prostě musel mít doma, takže při návštěvě Brna jsem si jí koupil v nejbližším knihkupectví, ale to už si nepamatuji název :D Pak mi přišel pracovní výtisk knihy Třináct relikvií od Michaela Scotta a Colette Freedmanové, která vyjde až 1. srpna, možná dřív, ale možná také později. Za knihu jsem velice rád i když není v takové podobě ve které vyjde, ale to je úplně jedno, mi to nevadí. Kniha přišla už trochu "pokrčená", ale to mi taky až zas tak moc nevadí. A jako poslední knihu mám Podzemní Everesty od Petra Hipmana, které jsem si koupil taky na třídním výletě, ale tentokrát v obchůdku u Punkevních jeskyních. Za všechny knihy jsem velice rád, i když na mě ještě čeká doma dost knih na přečtení, tak aspoň budete mít trochu víc recenzí o prázdninách, snad, doufám. A co vy, co jste si pořídili? :)

3 komentáře: