neděle 24. června 2012

Soutěž u Martina a Hanči, Emily.L, a u dalších knižních bloggerů

Jak si někteří z vás možná všimli, Rodaw z Knihánkova pořádá prázdninovou giveaway, kterou nazvala Vítejte prázdniny. Účastníků je vážně hodně, takže máte na výběr hodně soutěží (odkazy na blogy dám pak na konec článku), ale hodně mě zaujala soutěž na Naší knihovničce, kterou pořádá Martin s Hančou. Soutěží se u nich totiž o dvě knihy z Úžasné zeměplochy kterou si chci taky přečíst, takže jsem byl za soutěž hodně rád, a hned jsem se do ní přihlásil. Soutěží se o knihu Sekáč a o Čaroprávnost. Všechny soutěže trvají od 20.6 do 10.7, takže ještě máte nějakou dobu čas, ale nenechával bych to na poslední chvíli. Skvělou soutěž pořádá třeba taky Emily.L z Knižního koutku, a to o knihu Nebezpečná láska, o kterou je na mém blogu taky soutěž, ale kdo by chtěl zkusit štěstí a knihu mít vážně doma, tak by měl soutěž zkusit :)) Jinak se ještě omlouvám za dlouhou neaktivitu, ale byl jsem na školním výletě v Moravském krasu, Brně a Westernovém městečku v Boskovicích, a bylo vážně skvěle. Přivezl jsem si taky 3 knížky, ale o nich si pak přečtete v Měsíční chvástačce :)) Všem vám přeji hodně štěstí v soutěžích :))



Žádné komentáře:

Okomentovat