sobota 30. června 2012

Pár nových a novějších obálek

Rozhodl jsem se že zde přidám i nějaké obrázky obálek, i když jste je už možná na hodně blozích viděli. Já jsem nějaké už objevil dávno, ale dneska jsem objevil obálku k pokračování Partials od Dana Wellse, které nese název Fragments. Dalšími obálkami jsou obálka třetího dílu volného pokračování VA s názvem The Indigo Spell, a obálka pokračování Rudé jako rubín s názvem Modrá jako safír. A jako poslední obálku jsem vybral druhý díl Pod vražednou oblohou, které nese název Through the Ever Night, kterou jste už mohli vidět na blogu od Domči. Všechny obálky se mi hodně líbí, a doufám že u nás budou ty zahraniční obálky stejné. O Partials se říkalo nebo taky říká že u nás možná taky vyjdou, a možná už na podzim, nevím co je na tom pravdy, ale snad jo, protože si chci knihu přečíst :))

   
 

1 komentář:

  1. Mně se moc nelíbí ta obálka od The indigo spell :-D. Ta holka má obličej jak opice :/ :D.

    OdpovědětVymazat