pátek 1. června 2012

Měsíční chvástačka - Květen

Tohle meme pořádá Judit

Ke konci každého měsíce zveřejním knihy, který jsem za ten měsíc přečetl, ale mohou se  zveřejnit knihy, které někdo:  koupil, vyhrál, dostal jako dárek, nebo které dostal na zrecenzování.


Tentokrát jsem si koupil jednu knihu a to knihu Marcelo ve skutečném světě. Kniha mě zaujala už na internetu, a když jsem o ní pořádal soutěž a kousek jsem si z ní přečetl než jsem knihu poslal výherci tak jsem si knihu musel koupit, protože mě ty kousky co jsem si přečetl zaujaly, tak jsem si jí koupil z peněz na narozeniny. Protože jsem měl tento měsíc narozeniny, tak jsem dostal i nějaké ty knížky. Dostal jsem Tygrovo prokletí což je první díl Tygří ságy kterou vydává nakladatelství CooBoo, Tajný kruh - Zasvěcení což je také první díl, ale série od L. J. Smith která napsala např. Upíří deníky, a Tajný kruh je prý lepší tak uvidím. Tento měsíc jsem také něco vyhrál což se moc často nestává. Vyhrál jsem u Kath v Narozeninové soutěži knihu Marina což bylo třetí místo za což jsem velice rád. Kniha mi už přišla a ta obálka je zajímavá a na knihu se už velice těším až si jí přečtu. Ještě jednou děkuji Kath za skvělou soutěž. A nakonec přicházejí recenzní výtisky, ale tento měsíc jsem si žádnou knihy k recenzi nevyžádal, protože jsem dočítal recenzní výtisky minulé, a protože mám doma ještě plno nepřečtených knih z kterých bych chtěl do prázdnin ještě aspoň nějaké přečíst. A ještě k tomu všemu jsme měli ve škole plno práce kvůli školní akademii k oslavě 80 let naší školy. Příště si ale určitě nějakou knihu k recenzi vyberu :)) 


Příště jich snad bude víc, ale nevím, protože těch knih na přečtení mám teď hodně.


2 komentáře:

  1. Náhodou je jich hodně! Já mám za květen pouze 2 knihy :-D A k výhře gratuluji :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já tak Tygrovo prokletí ti závidim ;) :) A knih máč náhodou za měsíc dost :)

    OdpovědětVymazat