středa 16. května 2012

Vyhlášení vítěze Májového knižního hopu


Včera byl konec Májového knižního hopu a dneska losuji výherce, ale nejdřív pár čísel a informací. Hop jsem spojil se soutěží k 50 následovatelům blogu a za tu dobu co soutěž probíhala jsem jich jich nasbíral už 127 za co vám moc děkuji. Další soutěž plánuji, ale nevím přesně kdy ale možná na konci června aby nebyla další soutěž tak brzo když to bude teprve druhá kterou bych pořádal, ale pak by už byly třeba častěji. Soutěžních vstupů bylo celkem 91 což jsem vůbec nečekal a jsem velice rád za takovou účast. Výherce jsem losoval pomocí RANDOM.ORG. No nic nebudu vás déle zdržovat takže vítězem se stává......


Pod číslem 47 je soutěžící Michaela které jsem už poslal e-mail o výhře a poprosil o adresu na kterou mám knihy poslat. Michaela už i odepsala a knihy zašlu zítřejší poštou. Gratuluji vítězce a děkuji vám za účast v soutěži a sledování mého blogu který budete doufám sledovat nadále, protože soutěž může přijít neohlášená tak aby jste o ní nepřišli. Přeji vám krásný den a štěstí v dalších soutěžích u ostatních bloggerů a i na celém internetu, protože těch soutěží je poslední dobou hodně :))



Žádné komentáře:

Okomentovat