pátek 6. dubna 2012

Měsíční chvástačka - Březen


Tohle meme pořádá Judit

Ke konci každého měsíce zveřejním knihy, který jsem za ten měsíc přečetl, ale mohou se  zveřejnit knihy, které někdo:  koupil, vyhrál, dostal jako dárek, nebo které dostal na zrecenzování.

Koupeno
Tentokrát jsem si koupil jako obvykle jednu knihu, a to Jezdci časem - Predátoři, protože mě první díl baví, a druhý jsem si chtěl koupit.

Knihy k zrecenzování
Tímto bych chtěl poděkovat nakladatelství Fragment, zato že mi posílají recenzní výtisky. Tentokrát mi přišly 4 knih z kterých se nejvíce těším na Bohové Olympu - Proroctví, protože je to pokračování Percyho Jacksona.
Největší obrázek výrobku Bohové Olympu – Proroctví Největší obrázek výrobku Temná akademie – Vyvolení Největší obrázek výrobku Lovkyně snů – Vstříc temnotě Největší obrázek výrobku Deník úúúplně obyčejného upíra – Moje "super" rodinka 

Bohové Olympu - Proroctví - Rick Riordan 
Temná akademie - Vyvolení - Gabriella Poole
Lovkyně snů - Vstříc temnotě - Lisa McMann
Deník úúúplně obyčejného upíra - Moje "super" rodinka - Tim Collins


Žádné komentáře:

Okomentovat