pondělí 19. března 2012

Filmová podoba týdne (9)

Toto meme pořádám já.
V tomto meme půjde o to představit čtenářům i filmové a seriálové podoby knih. Více informací o tom co by měl příspěvek obsahovat se dozvíte zde.

Poster k filmu        Hunger Games
Název filmu: Hunger Games
Režie filmu: Gary Ross
Název knihy: Hunger Games - Aréna smrti
Autor knihy: Suzanne Collinsová

V troskách bývalé Severní Ameriky se rozkládá země Panem s nablýskaným hlavním městem Kapitolem a dvanácti okolními kraji. Kapitol jim vládne krutou a tvrdou rukou. Poslušnost si udržuje kláním Hunger games – zvrácenou televizní reality show, ve které každoročně jedna dívka a jeden chlapec z každého kraje nedobrovolně bojují o život. Šestnáctiletá Katniss chce zachránit svou sestru, která byla vylosována a nabídne svou účast dobrovolně. Do hry o přežití se přidávají i lidskost a láska… Dokáže přežít v divočině, když se všichni snaží o to, aby nespatřila další úsvit?
             
Můj názor: Dneska jsem si vybral film Hunger Games, protože se na něj velice těším po přečtení knihy, která se mi velice líbila. Film už podle ukázek vypadá zajímavě, a hlavně mě bude zajímat jak to zpracují, jestli tam budou všechny scény z knihy, nebo jestli ne. Slyšel jsem také že pro některé je to jeden z nejočekávanějších filmů tohoto roku. Na film bych chtěl jít určitě do kina.  


Trailer

Zdroje: -www.csfd.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat