pátek 13. ledna 2012

Upíří deníky - Osvobození (recenze)

Největší obrázek výrobku Upíří deníky – OsvobozeníAutor: L.J.Smith
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 288

Rok vydání: 2011
Hodnocení obálky: 4/5
Hodnocení knížky: 4/5


Anotace:Elena společně s Damonem, Meredith a Bonnií vešla do Temné dimenze osvobodit Stefana, který tam pomalu umírá. Damon cítí vinu za zločin, který proti bratrovi spáchal, a je ochoten nasadit pro Stefana život. V Temné dimenzi události spějí k dramatickému vyvrcholení. Elena s přáteli míří přímo k vězení, a jako vždy to je závod o život...




Snažil jsem se aby recenze moc neobsahovala spoilery.


Elena s přáteli jsou ubytování u Lady Ulmy kterou zachránili, a Damon pro ní také osvobodil jejího přítele, aby mohli žít spolu. Lady Ulma, aby se odvděčila jim nechává ušít oblečení na slavností plesy. Elena s Damonem a přáteli se snaží najít dva liščí klíče které jsou potřebou k zachránění Stefana.




Elena se podle mě dost změnila od prvních dílů, konečně se nestará jen o sebe, ale také o své přátele. Hodně mě překvapil Damon, který se cítí vinný zato že je Stefan v Temné dimenzi, a snaží se ho zachránit a záleží mu na něm. Hodně se mi líbí když se Elena dostane do mysli Damona, a vidí tam "malého Damona" který je uvězněn a cítí tu bolest co provedl. Stefan mi v tomto díle připadal hodně jako otrok, aji jsem ho litoval. Ale nikdy nepřestane milovat Elenu a Elena jeho. Skoro celý děj se odehrává v Temné dimenzi, až na některé části, které se odehrávají v městě.


Autorka to podle mě moc přehnala s těma nadpřirozenýma bytostma, ale moc mi to nevadí. Skoro všude jsou na internetu špatné ohlasy na celou sérii, ale mě docela baví, a rád si ji přečtu. Kniha byla celkem dobrá, ale určitě měla své nedostatky, třeba se mi moc nelíbila Temná dimenze, a některé podrobné popisy. Ale i přesto že kniha měla nedostatky tak bych jí ohodnotil 4 hvězdičkami. Určitě se těším na další dva díly.


Žádné komentáře:

Okomentovat