úterý 10. ledna 2012

Můj autor roku 2011


Projekt pořádaný Syki z Knižního doupěte.

Můj autor roku 2011 je Rick Riordan.

  • Rick Riordan se narodil 5. června roku 1964.
  • Žije se svou manželkou a dvěma syny v San Antoniu.
  • Vystudoval univerzitu, a poté učil patnáct let na školách v Kalifornii.
  • Je mnohonásobně oceněný autor za knižní sérii Tres Navarre a jeho kniha The Maze of Bones vyšplhala na první místo v seznamu deníku The New York Times.
  • Právě pracuje na sérii Kronika Cartera Kanea.
  • Napsal také sérii Percy Jackson a Olympané která je o dvanáctiletém chlapci jménem Percy, který se dozví že je syn Poseidónův. Četl jsem zatím jen první díl Percyho Jacksona, ale bavil mě víc než některé jiné knihy, a patři také k autorům které jsem poznal v roce 2011. Percyho Jacksona doporučuji všem co ještě tuto sérii nečetli, stojí vážně zato.
  • Tohoto autora jsem také poznal teprve přes Percyho, který mě hodně bavil, rozhodně si přečtu další díly, a těším se na další knihy pana Riordana které výjdou v tomto roce u nakladatelství Fragment.
  • Vychází u nich například první díl série Bohové Olympu na který se hodně těším, protože mám rád řecké bohy, mytologii, atd., a také vychází první díl série Kronika Cartera Kanea, který bude naopak o egyptských bozích.
  • Riordan umí napsat zajímavý příběh, který má zajímavý děj. Hodně mě překvapil Zloděj blesků, protože jsem od něj vůbec nečekal že bude tak dobrý.

Tohoto spisovatele doporučuji všem :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat