neděle 1. ledna 2012

Měsíční chvástačka - prosinec

Tohle meme pořádá Judit

Ke konci každého měsíce zveřejním knihy, který jsem za ten měsíc přečetl, ale mohou se 
zveřejňovat knihy, které někdo:  koupil, vyhrál, dostal jako dárek, nebo které dostal na zrecenzování.

Koupeno
Tento měsíc jsem si koupil jenom jednu knihu, ale jsem rád že je v mojí knihovničce :)

Největší obrázek výrobku Temné vize – Odhalení
Temné vize - Odhalení - L.J.Smith

Vyhráno
Tento měsíc jsem vyhrál knihu ke zrecenzování za kterou děkuji CooBoo.
Když se pes směje
Když se pes směje - Juraj Šebesta


Knihy jako dárek
No tak asi jako hodně knižních blogerů jsem dostal hlavně knížky jako dárek. Je jich osm a všechny jsem dostal pod stromečkem :)

Největší obrázek výrobku SPIKNUTÍ – SrpenNejvětší obrázek výrobku SPIKNUTÍ – ZáříNejvětší obrázek výrobku SPIKNUTÍ – ŘíjenNejvětší obrázek výrobku SPIKNUTÍ – ListopadNejvětší obrázek výrobku SPIKNUTÍ – ProsinecNejvětší obrázek výrobku Upíří deníky – OsvobozeníNejvětší obrázek výrobku Strašpytlům vstup zakázán – Výprodej v domě hrůzy
Spiknutí 365 - Srpen - Gabrielle Lord
Spiknutí 365 - Září - Gabrielle Lord
Spiknutí 365 - Říjen - Gabrielle Lord
Spiknutí 365 - Listopad - Gabrielle Lord
Spiknutí 365 - Prosinec - Gabrielle Lord
Upíří deníky - Osvobození - L.J.Smith
Strašpytlům vstup zakázán - Výprodej v domě hrůzy - Bruce Coville
Drsnej brouk - Zahrada strachu - Paul Shipton



Knihy k zrecenzování
Tento měsíc byl pro mě velice šťastný, protože jsem navázal spolupráci s nakladatelstvím Fragment. Tímto mu chci i poděkovat.
Největší obrázek výrobku Percy Jackson – Zloděj blesku Největší obrázek výrobku Lovkyně snů – Procitnutí Největší obrázek výrobku Krásní mrtví – Arizona 
Největší obrázek výrobku EREBOS – Hra, která zabíjí! Největší obrázek výrobku Kostík Billy – Příběh z tajné komory
Percy Jackson - Zloděj blesků - Rick Riordan - recenze zde
Lovkyně snů - Procitnutí - Lisa McMann - recenze zde
Krásní mrtví - Arizona - Eden Maguire - recenze zde
Erebos - U. Poznanski
Kostík Billy - Příběh z tajné komory - Chritopher Lincoln - recenze zde


1 komentář:

  1. Nevím kam ti to jinam napsat :D
    Máš celkem pěkný blok! Ale podle mě ho máš až moc přecpanej Různejma "meme". Kdyžtak zkus vymyslet svoje! Vidím v tobě velkého bloggera :)
    Tvoje recenze jsou clkem dobré, na to že jsi začátečník :) Zkus se hlavně vžít do tvích pocitů, dojmů z knihy a popisem děje se moc nezabívej, poté si v sobě vybuduješ dobrého bloggera a Půjdou ti třeba recenze lépe! :)
    Neber mě vážně :D I já nejsem nejlepší, možná i ta nejhorší :D

    OdpovědětVymazat