úterý 27. prosince 2011

(RC review) Krásní mrtví - Arizona

Největší obrázek výrobku Krásní mrtví – ArizonaAutor: Eden Maguire
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 272
Rok vydání: 2011
Díl: druhý



Anotace: Odhalí Darina včas temná tajemství, aby tak vykoupila duše Krásných mrtvých? 
Po Krásných mrtvých není několik týdnů ani stopy. Darině se po Phoenixovi strašně stýská. Snad se vrátí a pomůže jí vyřešit tajemství další záhadné smrti. Je to už skoro rok, co se Arizona utopila v Hartmannově jezeře. Podle všeho (a všech) to byla sebevražda… Opravdu? Opravdu by se ta silná, sebevědomá Arizona, suverénní, nepřístupná kráska z ellertonské střední školy utopila v jezeře? Darina musí Arizoně pomoci stejně, jako pomohla Jonasovi. Ale neviditelná křídla tlučou, Krásným mrtvým hrozí nebezpečí a čas běží… 

Snažil jsem se aby recenze moc neobsahovala spoilery.

381847_308060505892096_100000644468525_1004908_118279049_n_largeToto je druhý díl série Krásní mrtví. Ještě než se dostaneme k recenzi, tak bych vám chtěl říct že na blogu ještě nemám recenzi na první díl ale chystám se jí napsat. A teď už jdeme teda k té recenzi. Hlavní postavou v této sérii je Darina. Potom co v minulém díle řešila smrt Jonase Jonsona na motorce, tak v tomto díle řeší sebevraždu Arizony Taylorové. Vlastně to byla vražda ale policie všem tvrdila že to byla sebevražda. Darina se to snaží vyřešit a malém přijde i o vlastní život.

A teď asi něco málo o Krásných mrtvých, Arizoně a samozřejmě Darině. Dalo by se říct že Krásní mrtví jsou zombie. Vrátili se z limbu kde jsou všichni mrtví, a Hunter ( pán Krásných mrtvých ) si vždy vybere lidi kteří zemřeli ale jejich případu nebyl vypátrán vrah. Teď pár vět o Arizoně. Takže Arizona byla výborná plavkyně, ale neměla skoro žádné přátelé, protože si svůj život držela v tajnosti. O její vraždě se říkalo že se utopila v Hartmannově jezeře ale proč by spáchala sebevraždu v jezeře když uměla plavat? Arizona vypadá že je krutá, ale uvnitř je to smutný člověk. A teď úplně zkráceně něco o Darině. Takže je to Phoenixova bývalá holka. Taky vypráví celý příběh. Darina žije se svou matkou a otcem ale říká jim jen jejich křestními jmény. A ještě jedna maličkost k Darině, že má tmavé na krátko ostříhané vlasy.

Couple-hug-in-love-kiss-love-favim.com-245833_largeA nakonec hodnocení. Rozhodně se mi kniha líbila víc než první díl. Tato série je první sérii kterou čtu o andělech. Nejvíc mi asi na knize vadilo a to už i v předchozím díle že kapitoly jsou dlouhé. Jinak se kniha dobře a rychle četla. Knize bych už asi nic jiného nevytknul kromě těch dlouhých kapitol. Knihu bych hodnotil třemi a půl hvězdičkami. Rozhodně se těším na další díl která se bude jmenovat Summer.

Hodnocení obálky v hvězdičkách:

Děkuji nakladatelství Fragment za poslání recenzního výtisku. 
Knihu si můžete koupit zde.


   

3 komentáře:

  1. Na Arizonu se těším :)))je to zvláštní, ale jo :D

    OdpovědětVymazat
  2. No já jsem hodně zvědavá, včera jsem si říkala, že bych se do ní už mohla pustit :)

    OdpovědětVymazat
  3. sérii jsem ještě nečetla (doteď jsem ani nevěděla, kolik má přesně dílů) a ani mě moc neláká. vůbec nevím, co si o tady té živé-mrtvé věci mám myslet. sice je fantasy můj nejoblíbenější žánr, ale bojím se, že by to na mě působilo trochu depresivně :/DD na druhou stranu oceňuju, že je to něco jiného, nového, neokoukaného ;)

    OdpovědětVymazat