úterý 6. prosince 2011

Novinky :)

  • Jak už jste si všimli, mám nový vzhled blogu za který vděčím Syki z Knižního doupěte. Vážně jí moc děkuji za vzhled, ikonku a taky podpis.
  • Další věc co bych chtěl říct že včera chodil Mikuláš, a na mě by velmi štědrý protože jsem dostal knížku Temné vize kterou jsem hodně chtěl.
  • Další díl Upířích deníků se bude jmenovat Upíří deníky - Před půlnocí a měl by vyjít 26.01.2012, a další díl Stefanových deníků se bude jmenovat Stefanovy deníky - Prokletí a měl by vyjít 14.02.2012
  • Dneska začal Vánoční knižní hop kde českou autorkou která se nechala inspirovat zahraničními blogy je Syki. Je to vlastně taková soutěž o knihy. Účastní se celkem 16 blogů. Dám vám zde taky seznam všech blogů které se zúčastní. Seznam mám od Syki z blogu.


Informace o vydání knih mám z Fragmentu.

Žádné komentáře:

Okomentovat