pátek 9. prosince 2011

Kouzlo pohádek - Popelka


Toto speciální vánoční meme pořádá Syki a Abyss v rámci Mrazivého období.

První pohádkou je: 

Popelka

Znám pohádku a mám jí rád ?

Jistěže pohádku znám. Znám jí už od dětství kdy mi ji četla mamka, taťka nebo sestry. Patřila asi k první pohádkách které jsem slyšel. A samozřejmě jí mám rád. Když jsem byl starší a měli jsme si do školy přečíst nějaké pohádky od známých spisovatelů tak jsem si vždycky mezi ně zařadil i jí.

Jaké filmové verze Popelky znám ?

Verzí znám hodně. Od českých Tří oříšků pro Popelku přes  kreslené verze až po ty Moderní Popelky. Zde je trochu obrázků filmových podob.


posterposter     poster     poster    poster  poster  
Možná jich znám i víc.

Mé hodnocení:
Pohádku mám rád od mala, ale znám i lepší pohádky než Popelku.


Žádné komentáře:

Okomentovat