pátek 9. prosince 2011

Stefanovy deníky - Zrození

Autor: L.J.Smith
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 240
Rok vydání: 2011

"Propadli jste zcela Upířím deníkům? Zajímá vás, jaké události předcházely jejich ději? Pak si určitě nenechte ujít další napínavou upíří sérii, ve které vás opět čeká velká dávka napětí, tajemna a romantiky. * 8. září 1864. Ona není tím, kým se zdá. Mělo by mě to překvapit? Vyděsit? Ranit? Jako kdyby nic z toho, co jsem znal, z toho, co jsem se naučil, z toho, čemu jsem celých sedmnáct let věřil, nebyla pravda. Ještě jsem cítil, jak mě líbala, jak mi svými prsty tiskla ruce. Pořád jsem po ní toužil, a přesto mi v uších zněl hlas rozumu: Nemůžeš milovat upíra! Kdybych měl jednu z jejích sedmikrásek, mohl bych otrhávat lístky a nechat kytku, aby rozhodla za mě. Mám ji rád...nemám ji rád...mám... Miloval jsem ji. Určitě. Na tom, co bude dál, mi nezáleželo. Mělo se moje srdce ubírat tímto směrem? Kéž bych měl mapu nebo kompas, aby mi ukázaly cestu. Ale ona má moje srdce a je mojí zářící hvězdou...a to by mělo stačit."

Kniha vypráví hlavně o minulosti a o tom jak se žilo. Tato kniha není tak úplně jen od L.J.Smith - ta jí napsala, ale nechala se inspirovat televizním seriálem, který vytvořili Kevin Williamson a Julie Plec. Tato knižní série bude mít dohromady asi 3 díly( o těch se zatím ví určitě ). A teď bychom už asi měli přejít ke knize. Takže. Knihu vypráví Stefan Salvatore, který žije se svým otcem, bratrem Damonem a služebnictvem. Do jejich domu se přistěhuje dívka jménem Kathrine se svou služebnou Emily. Stefan i Damon se do ní zamilují a ona se zamiluje do obou ale je jasné že si může vybrat jenom jednoho. Ve městě se začnou objevovat útoky na lidi i zvířata. Každou oběť kterou najdou má na krku dvě malé ranky kousek od sebe. Kathrine prozradí Damonovi i Stefanovy že je upír. Lidé si začnou myslet že za veškeré útoku můžou upíři, a připravují na ně lov. Damon a Stefan ale chtějí Kathrine zachránit a tak se dají na stanu démonů, a vlastní otec je zabije. Teď se budou muset rozhodnout stát se upírem a sát krav a nebo zemřít.

Kniha se mi líbila víc než Upíří deníky, protože mám rád knihy které se píšou v minulosti a když je přímo nějaká osoba vypráví. Tato kniha už byla dost podobná seriálu a už jsem si úplně všechno vybavoval jak vypadá. Zase se jedná o první knížku z nové série tak jak jsem psal u Upířích deníků takže počet stránek 240 je akorát. Tímto bych chtěl aji nakladatelství Fragment poděkovat že vydávají knihy od L.J.Smith a hlavně že vydávají knihy s upíří tématikou která mě hodně baví. Knihu bych hodnotil 9/10 bodů.

Jen pro zajímavost kdo by chtěl napsat L.J.Smith tak aby se jí ozval na info@ljanesmith.net. A kdyby jste se chtěli podívat jenom na její webové stránky tak adresa zní www.ljanesmith.net (zdroj: Fragment)


Žádné komentáře:

Okomentovat